♥ Om mig..


Dag 1: 10 saker du vill göra innan du dör.
Dag 2: 9 saker om dig själv.
Dag 3: 8 sätt att vinna ditt hjärta.
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse.

Hmm, denna punkt blir klurig..
♥ Jag är livrädd för hajar.
♥ Jag uppfattas oftast som blyg.
♥ Jag tycker inte om poliser.
♥ Jag gillar choklad.
♥ En av mina favoritfilmer är "10 orsaker att hata dig".
♥ Tycker också om "Hur man blir av med en kille på 10 dagar".
...Båda innehåller siffran 10, kul ^^
♥ Jag vill bo i Sthlm.
♥ Jag skulle vilja vara 1 cm längre.
♥ Jag är oftast starkare än jag tror.




Ditt namn här:
« Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till min blogg alla nya läsare!♥
RSS 2.0