♥ Life is full of fake people. But before you decide to judge them, make sure you're not one of them


Gjort ett val inte många skulle göra. Jag har valt att spendera min alla ♥-ns dag med mina fina vänner! År efter år har 14 februari varit en dag att spendera med sin respektive, dagen man ska visa sin kärlek för sin älskade. Men tänker man efter finns det inget som säger att man måste visa sin uppskattning för just sin partner. Alla ♥-ns dag kan även spenderas med att visa sin kärlek till sina vänner, inte många som väljer att göra det dock. Vilket jag kan tycka är lite tråkigt, då många så lätt väljer sina pojk-/flickvänner över sina vänner. Så ska det inte vara.

Så jag tänker ägna årets alla ♥-ns dag till att visa min uppskattning till mina vänner! Det är ni värda ♥

Postat av: Anonym

Aww, jag längtar :D Vi kommer att ha det awesome som vanligt. Till och med mer!



Syns på onsdag vännen!! <3

2012-02-13 @ 13:32:19
URL: http://fallken.blogg.se/



Ditt namn här:
« Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till min blogg alla nya läsare!♥
RSS 2.0