♥ Körkort!


Efter att jag fått pappret i handen, uppdaterat fb med den klassiska "KÖRKORT!" statusen, fått tusen kramar på körskolan och ringt och tagit emot ett dussintals samtal har lugnet börjat lägga sig igen. Men vilken känsla.. Visste att det skulle kännas bra att äntligen ha klarat det, men det är verkligen en känsla i sig. Nu vet jag vad alla körkortsägare pratat om!

Så nu ska jag spara ihop en hel del pengar så jag kan köpa en fin bil också. Vill inte köpa en skrutthög för femton bara för att, känns inte värt det. Kanske får flörta lite med pojken så jag får låna hans bil, haha ^^ näe lär ta ett tag innan jag får provköra den...eller?

http://www.musclecarwallpaper.org/uploads/allimg/120118/13320144a-0.jpg




Ditt namn här:
« Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till min blogg alla nya läsare!♥
RSS 2.0