♥ Lite om mig


Bra att veta!
Namn Therese
Född Hösten
Bor Sundsvall
Skola Arbetssökande
Gillar Musik, choklad, jordgubbar, film, min pojke och massa annat!
Ogillar Spindlar, hajar, falska människor och tidiga morgonar..

Onödig fakta om mig
Är
... vid första anblicken oftast en blyg tjej, men döljer mycket under ytan.
... i trött läge grymt flummig och oseriös.
... ganska tystlåten av mig. Varför göra onödigt väsen av sig?
... väldigt mån om mina vänner, men kräver då samma ansträngning tillbaka.
... egentligen mörkblond, men färgat mitt stackars hår mååånga gånger.

Ännu mer onödig fakta
Har
... börjat låta håret växa ut till sin naturliga färg.
... alltid gillat att sjunga, men låter ändå lidande så fort jag tar en ton.
... nyligen blivit mer och mer intresserad av kläder och mode.
... alltid varit väldigt aktiv inom träningsfronten, dock tappat det på senaste år..
... bestämt mig för att börja träna igen!




Ditt namn här:
« Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till min blogg alla nya läsare!♥
RSS 2.0