♥ 5 saker..


https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2043947/images/2012/5-saker_187803994.gif
♥ Jag uppfattas oftast som en blyg tjej, men har mot allas förvånad ett riktigt bra självförtroende. Ingen kan trycka ner mig längre, jag vet vem jag är.

♥ Jag älskar känslan av att vara kär, finns inget som slår känslan av att bli omtyckt av den man gillar allra mest. Helst inrullade i en filt framför en mysig film en lördagkväll..

♥ Jag är riktigt prylgalen.. Jag älskar alla nya teknikprylar som kommit ut och vill helst ha minst tre av varje.

♥ Hade jag haft oändligt mycket pengar hade jag investerat i en helt ny garderob, finns hundratals plagg jag skulle älska att ha hängandes i min garderob inför sommaren.

♥ Jag är rädd att släppa folk nära inpå, det för att jag inte vill bli sårad. Finns många jag önskar att jag hade hållt på avstånd, av många olika orsaker.




Ditt namn här:
« Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till min blogg alla nya läsare!♥
RSS 2.0