♥ Value the people who love, respect and trust you the most, and forget about the negative and toxic people who don't deserve you


Har ni någonsin haft känslan av att ni ger så otroligt mycket, men får nästintill ingenting tillbaka? Det har jag, precis just nu faktiskt. Det känns som att jag ger och ger, försöker och försöker, verkligen anstränger mig. Men responsen jag får är inte nog för att fortsätta. Så jag väljer att stanna upp och vänta istället. Jag känner mig hjälplös jag när ger allt men får ingenting tillbaka, så jag kliver ett steg tillbaka. Jag har gett allt jag har, flera gånger om, utan resultat. Jag orkar inte mer. Bollen ligger inte längre hos mig. Den är överallt och ingenstans då jag frenetiskt sparkat och sparkat på den i hopp om att få den tillbaka, men icke. Det är inte ofta jag klagar, väldigt sällan. Men nu har jag fått nog, jag har fått nog på ingenting.




Ditt namn här:
« Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till min blogg alla nya läsare!♥
RSS 2.0