♥ Summer, please hurry


Fick världens härligaste känsla idag! Trodde jag skulle dö av lycka, blev lite sådär att jag inte visste riktigt vart jag skulle ta vägen. Tror jag varit lite smådeprimerad nu under vintern utan att riktigt veta om det, men allt det släppte idag när jag hade solen i ansiktet och verkligen kände hur den värmde, och när man hörde hur det droppade från taket när snön smälter. Jag är en riktig sommarmänniska har jag kommit på, det är på sommaren jag trivs bäst, vill inte ha snö och kallt och allt sånt där. Jag vill ha soooool och vaaaaarmt! Springa runt i shorts och linne och bara ha det bra, mumsa på jordgubbar och äta glass i solen. Sitta på stranden och kolla på solnedgången med någon man tycker om.. Jag vill jag vill jag vill!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2043947/images/2012/sommar_189031113.jpg




Ditt namn här:
« Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till min blogg alla nya läsare!♥
RSS 2.0