♥ Innan jag dör


Ångrade mig angående mitt 25 dagarsinlägg, kör på ett 10 dagarsinlägg istället.. Börjar redan nu!

Dag 1: 10 saker du vill göra innan du dör.
Dag 2: 9 saker om dig själv.
Dag 3: 8 sätt att vinna ditt hjärta.
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse.

Jag vill..

♥ ..åka till Miami och ta ett "strand-hopp-kort".
♥ ..göra en tatuering hos Kat von D.
♥ ..skaffa en walk in closet.
♥ ..shoppa i New York.
♥ ..festa i Las Vegas.
♥ ..gå längs hollywood boulevard.
♥ ..hoppa fallskärm.
♥ ..klappa en tiger.
♥ ..vinna mycket pengar.
♥ ..leva ett lyckligt liv.




Ditt namn här:
« Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till min blogg alla nya läsare!♥
RSS 2.0