♥ How to win my heart


Dag 1: 10 saker du vill göra innan du dör.
Dag 2: 9 saker om dig själv.

Dag 3: 8 sätt att vinna ditt hjärta.
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse.


Väljer att inte svara på denna då det inte finns något speciellt sätt att vinna mitt hjärta. Man kan inte följa några få regler och tro att man har en chans. Jag går helt efter personlighet, och tråkigt nog lite efter utseendet, är ju trots allt det man ser först. Man kan vara världens trevligaste och finaste på alla sätt, men det behöver inte kännas rätt bara för det.

Men något jag nästan kräver är att man ska vara trevlig, vårdad och inte vara rädd att visa sina känslor, säga vad man tycker. Ärlighet väger väldigt mycket hos mig, så det uppskattar jag. Men som sagt, även den som har allt behöver inte vara rätt, långt ifrån.

Dessutom är mitt hjärta redan vunnit!




Ditt namn här:
« Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till min blogg alla nya läsare!♥
RSS 2.0