♥ 5 saker


♥ 5 saker som gör dig glad just nu:
Min pojke, mitt nya körkort, bra musik, mina vänner, att jag ska åka skidor till veckan!


♥ 5 saker som du inte klarar dig utan:
Min mobil, min dator, min iPod, min pojke, mitt körkort (a).


♥ 5 saker som alltid finns i din väska:
Min mobil, min iPod, min plånbok, handsprit, parfym.


♥ 5 länder/städer du skulle vilja besöka:
New York, Tokyo, Las Vegas, Miami, Dubai.


♥ 5 favoritbutiker:
MQ, Tiger, H&M, Rut m.fl, Nelly.se.


♥ 5 favoritserier:
Grey's Anatomy, OC, One Tree Hill, Pretty Little Liars, 91210.


♥ 5 framtidsdrömmar:
Flytta ihop med någon, åka utomlands, flytta till Sthlm, köpa drömbilen, få barn.

Postat av: Martin

Haha gör det:)

2012-02-11 @ 09:50:12
URL: http://[email protected]



Ditt namn här:
« Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till min blogg alla nya läsare!♥
RSS 2.0