♥ Mode och blandat


I brist på annat! :)

Mode

Beskriv din stil med 3 ord. ♥ Glad, humörstyrd, egen.
Vilka är dina favoritaffärer/butiker? ♥ Tiger, MQ och Topshop är mina favoriter.
Shoppar du second hand? ♥ Aldrig gjort det faktiskt...
Vilken är din favoritdesigner? ♥ Giorgio Armani har gjort ändlös fina klänningar, men om han är en favorit vet jag inte.
Vad är din favorit i vinter? ♥ Jag gillar vintern, då får man ha stora. stickade, mysiga halsdukar!
Hur mycket shoppar du för i månaden? ♥ Det är väldigt olika beroende på vad jag behöver.
Dyraste plagget respektive billigaste? ♥ Dyraste tror jag är ett par jeans för ca 1499:-, billigaste är väl något realinne för 20:- eller så.
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? ♥ Mera! Då har jag ett grymt jobb med hög inkomst ^^
Brukar du tröstshoppa? ♥ Ja det brukar jag, en dålig dag blir snabbt bättre med en kasse eller två i handen.
Högklackat eller lågklackat? ♥ Höööööga.
Vilken är din drömväska? ♥ Vet inte. Men skulle inte tack nej till en chokladfärgad Mulberry bayswater..
Vilket blir ditt nästa köp? ♥ Antagligen ett par nya klackar, eller en klocka. Eller ett snyggt fodral till pojkens födelsedag.
Vilka är dina stilikoner? ♥ Jag gillar Elin Kling, och i vissa fall Sofi Fahrman.
Favoritplagg just nu? ♥ Min fina tröja från Tiger, looove!
Favoritaccessoarer? ♥ Halsband och ringar ringar ringar.

10 blandade
Kan du laga mat? ♥ Ja jag har blivit allt bättre på det under senare tid.
Har du någon fobi? ♥ Ja.. Jag har en dödlig rädsla för hajar, speciellt när jag inte ser botten..
Din favoritdryck på morgonen? ♥ Egenpressad juice, finns inget som slår det.
Senast person du kramade? ♥ Susanne.
Vem ringde dig senast? ♥ Pojken.
Vill du ha barn? ♥ Någon vacker dag, ja.
Dricker du kaffe? ♥ Försöker lära mig, men smakar inge vidare..
Vilken svordom använder du mest? ♥ Sällan jag svär, men kommer det en groda så blir det oftast 'fan'.
Vilka språk kan du? ♥ Svenska, engelska, teckenspråk, lite spanska, lite finska.
Har du några tatueringar/piercingar? ♥ Ja, både och. 1 st respektive 9 st.




Ditt namn här:
« Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Välkommen till min blogg alla nya läsare!♥
RSS 2.0